SOS CHIMICHURRI


Sosul chimichurri este originar din Argentina, însă a fost împrumutat, cu variațiunile de rigoare, în multe dintre bucătăriile lumii. Este un sos grozav pentru carne și legume la grătar, este aromat și foarte ușor de preparat. Îl puteți numi un fel de mujdei de usturoi slab, preparat cu pătrunjel și ulei de măsline. Pentru că tot se apropie sezonul grătarelor, vă recomand să îl testați, sunt convinsă că îl veți îndrăgi! Puteți prepara și o cantitate mai mare, pe care să o puneți într-un borcan de sticlă cu capac și îl puteți lua cu voi în aer liber! În borcan închis rezistă până la o săptămână.

INGREDIENTE: (2-3 PORȚII)

- 1/2 de legătură de pătrunjel;
- 1 cățel de usturoi;
- 1/4 de ceapă;
- 3 linguri de ulei de măsline;
- 1 lingură de suc de lămâie/1 lingură de oțet;
- 1/4 de linguriță de fulgi de chilli;
- 1/4 de linguriță de oregano tocat;
- sare și piper.

Puteți toca mărunt toate ingredientele pentru ca apoi să le amestecați într-un mojar sau, varianta mea, le-am pus în râșnița blender-ului și le-am mixat bine pe toate. Am gustat, am potrivit de sare și piper. Opțional, după gust, puteți suplimenta și sucul de lămâie/fulgii de chilli/etc. După mai multe încercări veți găsi varianta perfectă pentru familia voastră!

 Sosul e gata!


Alte variante de sos de usturoi găsiți aici.

Poftă bună!


Comentarii

Postări populare