DESERT LA PAHAR CU DULCEAȚĂ DE MURE (FĂRĂ ZAHĂR)

V-am mai povestit că îmi plac deserturile la pahar și aveți mai multe rețete pe care să le încercați aici, aici, aici, aici și aici. Toate light, ușor de făcut și fooooarteee bune! Astăzi vă propun un desert sărac în zahăr și carbohidrați. Am renunțat la orice formă de blat și am folosit dulceață de mure (fără zahăr), apoi o cremă fină de iaurt cu mascarpone și iarăși un strat subțire de dulceață. Este banal de ușor, însă satisface garantat pofta de dulce a mâncăcioșilor atenți la siluetă!

INGREDIENTE: (4 porții)

- 250 g mascarpone;
- 250 g iaurt grecesc;
- 5 linguri de îndulcitor/zahăr pudră;
- 100 ml lapte;
- 7 g gelatină;
- 6-7 linguri de dulceață de mure fără zahăr.


Am pus gelatina la hidratat în lapte și am lăsat-o 10 minute.

Am așezat pe fundul paharelor câte o lingură de dulceață de mure fără zahăr. Se poate folosi orice dulceață vă place sau sos de fructe. Eu am vrut să tai din carbohidrați și am renunțat la blat, însă puteți pune pe fundul paharelor biscuiți măcinați sau pișcoturi tăiate, apoi dulceață.

Am amestecat iaurtul cu brânza mascarpone și îndulcitorul până s-au omogenizat perfect. Între timp, am încălzit gelatina pe foc și am încorporat-o în cremă, așa cum v-am explicat în rețeta de desert la pahar cu blat de biscuiți.

Am turnat cremă în pahare peste dulceață și am ornat cu câte o linguriță de dulceață, iar efectul marmorat l-am obținut cu ajutorul unei scobitori.

Se dă la rece pentru minimum 2 ore.

Poftă bună!


Comentarii

Postări populare