BRIOȘE BEBELUȘEȘTI CU CAROB ȘI NUCĂ





Pentru că astăzi ștrumfilinca împlinește 9 luni și mi-am dorit să o răsfăț cu ceva bun, a rezultat această rețetă de brioșe. 

INGREDIENTE:

  • 60 g făină;
  • 1 lgt praf de copt;
  • 1 lg carob;
  • 1/2 banana sau 1 lg de îndulcitor natural pentru copiii peste 1 an;
  • 125 ml lapte;
  • 35 g unt sau ulei de cocos;
  • aprox. 3 lgt de nucă măcinată;
  • 1 praf de scorțișoară. 

Am amestecat ingredientele uscate (făina, praful de copt, scorțișoara și carobul), apoi am încorporat laptele, untul topit si banana pisată. Am amestecat bine, am turnat in forme de brioșă (au ieșit 3 brioșe), am presărat nucă deasupra și am dat la cuptor pentru 20 de minute, la 180 de grade. Le-am lăsat să se răcească pe un grătar, banana le dă o textură puțin umedă. 



Poftă bună!

Comentarii

Postări populare