BUDINCĂ DE CARTOFI CU PIEPT DE PUI ȘI SPANAC


O mâncare perfectă pentru vremea asta posomorâtă, plină de arome, sățioasă și incredibil de gustoasă! În plus, e o altă formă de a introduce spanacul, atât de hrănitor, în alimentația voastră, mai ales că urmează sezonul lui curând.

INGREDIENTE:

- 800 g cartofi;
- 500 g piept de pui;
- 125 g baby spanac;
- 3 căței de usturoi;
- 1 lingură de ulei de măsline;
- 2 ouă;
- 300 ml smântână pentru gătit;
- 3 linguri de parmezan ras;
- unt/ulei pentru uns tava;
- condimente: sare, piper, nucșoară, cimbru și verdețuri mediteraneene.

Am pus cartofii la fiert în coajă și, între timp, am tăiat bucăți mărunte pieptul de pui, l-am condimentat cu sare, piper și verdețuri mediteraneene și am spălat spanacul, în mai multe ape. 

Într-o tigaie am pus la încins uleiul de măsline, apoi am adăugat pieptul de pui și l-am călit până ce și-a schimbat culoarea.


Am adăugat spanacul spălat și am acoperit tigaia cu un capac pentru aproximativ 8 minute.


Am adăugat usturoiul feliat și am lăsat să se mai călească, fără capac, pentru încă 5 minute, până s-a evaporat toată apa.


Am curățat cartofii fierți de coajă și i-am pasat grosier, i-am condimentat cu sare, piper și cimbru, i-am amestecat cu două linguri de parmezan ras, apoi i-am așezat pe fundul unei tăvi termorezistente, unse bine cu unt. 


Peste cartofi am așezat amestecul de piept de pui și spanac.


Am spart două ouă și le-am condimentat cu sare, piper, nucșoară rasă, verdețuri mediteraneene și cimbru, apoi le-am bătut și le-am amestecat cu smântâna pentru gătit.



Am turnat amestecul în tavă.


Am presărat deasupra restul de parmezan rămas, apoi am dat la cuptor pentru aproximativ 25 de minute, la 180 de grade. (până se rumenește frumos deasupra).
Se poate servi alături de salată verde.



Poftă bună!

Alte rețete cu spanac găsiți aici.

Comentarii

Postări populare