LEGUME LA CUPTOR

 
 
 
O garnitură ușoară sau un fel principal diferit de tradiționalul nostru ghiveci.

Legumele se caramelizează puțin, astfel încât vă veți bucura pe deplin de savoarea lor.

INGREDIENTE:
  • 2 vinete;
  • 2 dovlecei;
  • 4 roșii;
  • 1 ardei kapia;
  • 4 linguri de suc de roșii;
  • 1 lingură de ulei de măsline;
  • Sare;
  • Piper;
  • Oregano;
  • Busuioc.

Am tăiat legumele rondele potrivite și am tapetat fundul unei tăvi cu suc de roșii, apoi am început să așez legumele în tavă.


M-am străduit să le alternez cât se poate de bine, astfel încât să ocup eficient spațiul din tavă.
După ce am așezat tava, am condimentat din belșug, am stropit legumele cu ulei de măsline și am mai adăugat puțin suc de roșii.

Am lăsat la cuptor pentru aproximativ 60 de minute, la 180 de grade.

Opțional, dacă intenționați să serviți acest fel se mâncare ca fel principal, în ultimele 10 minute de gătire, puteți presăra brânză de capră sau feta deasupra legumelor. Un deliciu!

Poftă bună!

Comentarii

Postări populare