TOCĂNIȚĂ DE INIMI ȘI PIPOTE


Ce spuneți de o mâncare rapidă, delicioasă, din ingrediente puține și ieftine? Gătită dietetic, cu doar o lingură de ulei? Sună tentant? Este perfectă pentru un prânz în familie!

INGREDIENTE: (2-4 porții)

- 500 g inimi și pipote de pui;
- 1 ardei gras roșu;
- 1 ceapă mare;
- 1 linguriță de boia de ardei dulce;
- 1 lingură de pastă dulce pentru gulaș;
- 1/4 de legătură de pătrunjel;
- 1 lingură de ulei;
- 1/4 de linguriță de cimbru;
- 1/4 de linguriță de fulgi de chilli; (opțional)
- sare și piper.


Am tocat ceapa și ardeiul, apoi am încălzit o tigaie cu o lingură de ulei.


Am pus ceapa în tigaie, împreună cu un praf de sare, să se înmoaie.


După 2-3 minute de călit, am adăugat ardeiul roșu și 2-3 linguri de apă.



Am lăsat ceapa și ardeiul să se călească împreună cam 5 minute, apoi am adăugat organele spălate și bine curățate, apă cât să le cuprindă și condimentele: boia dulce, pastă de ardei, cimbru, fulgi de chilli, un praf de sare și piper.




Am pus capacul și am lăsat să fiarbă la foc mic spre mediu pentru aproximativ o oră, timp în care am mai completat cu apă de două ori. În ultimele 10 minute, am lăsat fără capac, până ce cantitatea de sos din tigaie s-a reglat, după gustul meu.


Am adăugat pătrunjelul tocat și gata! 


Simplu și rapid, nu-i așa?

Puteți servi tocănița alături de mămăliguță caldă, orez fiert sau piure de cartofi sau cartofi natur, în funcție de gusturile voastre. Eu am ales mămăliga, este o combinație minunată!


Poftă bună!

Alte rețete de tocănițe găsiți aici și aici.

Comentarii

Postări populare