DESERT CU BISCUIȚI ȘI CREMĂ DE CIOCOLATĂ (FĂRĂ COACERE)



Zilele trecute am văzut această rețetă pe un grup de pe facebook. M-am tot gândit, m-am perpelit și pofticioasă fiind, am recreat desertul, aplicând ideile mele. Mulțumesc, Lucky Cake pentru inspirație!


INGREDIENTE:

  • 100 g ciocolată albă;
  • 100 g ciocolată neagră;
  • 200 ml smântână pentru frișcă;
  • 250 g mascarpone;
  • 50 g alune de pădure mărunțite;
  • 80 ml lapte rece;
  • 150 g biscuiți tip Petit Beurre;
  • fulgi de ciocolată albă pentru decor. (Opțional)

Am pus într-o crăticioară ciocolata albă, ciocolata neagră și 100 ml de smântână. Am pus pe foc mic, amestecând constant, până ce s-a uniformizat crema. 




Am lăsat să se răcească, apoi am adăugat restul de smântână și brânza mascarpone. Am amestecat bine cu un tel, după care am dat la frigider pentru 15 minute, întrucât crema este destul de lichidă. 

Am montat prăjitura într-o tavă de cozonac, tapetată cu folie alimentară, după indicațiile rețetei din care m-am inspirat. 



Am pus un strat de cremă, apoi unul de biscuiți înmuiați rapid în lapte rece, apoi încă un strat de cremă, alune de pădure și alt strat de biscuiți, până am terminat ingredientele. 



În total, 4 straturi de biscuiți și 5 de cremă. 

Am acoperit cu folia de plastic rămasă și am dat la rece pentru 8 ore. Minimul recomandat ar fi de 5-6 ore, pentru ca biscuiții să se înmoaie, iar crema să se întărească. 



Am răsturnat prăjitura pe un platou și am ornat cu alune mărunțite, fulgi de ciocolată albă și felii de căpșune. 



Un alt desert cu biscuiți și cremă de mascarpone, fără coacere, găsiți aici.

Poftă bună!

Comentarii

Postări populare